söndag, januari 20, 2013

Multitasking!

Håller för tillfället på med tre böcker..eller i alla fall två.
Började läsa den hemska men rätt intressanta Hanteringen av odöda redan i Thailand.
Mor var lite upprörd för att jag bara läser hemska böcker (började med En vampyrs bekännelse) men jag gillar den.
Man får lite att fundera över faktiskt.
Fast å andra sidan vet jag inte om jag tror på sånt där..

Den andra boken jag läser är Justin Biebers Just getting started (eller som den heter på svenska Bara början).
Fick den av mannen när jag fyllde år!
En väldigt fin present, om ni frågar mig..

Har läst lite i den till och från sedan dess. Det finns mycket att läsa där. En del att minnas och en del nytt.
Därför läser jag två böcker nu.
Och jag tänkte börja på en tredje snart.
Berättelsen om Pi går på bio nu så jag fick för mig att jag borde läsa boken först.. Man måste ju göra det på rätt sätt!
Så den blir det till att försöka sluka inom en snar framtid..

Böcker är så härliga!
Äskar att bara få komma bort. Till något annan. Vara någon annan.
Se något mer än det vardagliga.
Lära känna nya vänner..
Vad läser ni när ni vill fly världen?

Inga kommentarer: