onsdag, oktober 31, 2012

Play that funky music right boy!

Sista oktober nu och jag har uppenbarligen inte skrivit så mycket här....
Jaja. Så kan det gå.
Minns ni att jag inte lovat något..
Då blir det såhär!

Vi har varit på fotboll idag och äntligen har konserthösten börjat på riktigt.
Den började förra fredagen för min del. Jag såg Loosegoats på Tivoli.
Nu på fredag ska jag dit igen!
Då ska vi se Linnea igen.

I lördags såg vi fina Moa Lignell.
Och henne får vi se igen i november.
Den 22a ska vi till Malmö och se Anna och där ska Moa vara förband. Kommer bli awesome!
Så jag har stora förhoppningar inför denna höst... Mycket fint att se fram emot!

Fotbollen ja.
Erik Wahlstedts sista match. Kändes lite vemodigt på något vis...
Denna fina fina man! Hoppas dock inte att det var sista gången jag såg honom för gott.. Det vore väldigt sorgligt!
Matchen ikväll var mot Göteborg och vi vann med 2-0 tillslut..
Vackert!
Så med dessa glada tillrop önskar jag nu god kväll!

Inga kommentarer: