lördag, oktober 13, 2012

Now Im a Belieber...

Hade tänkt skriva något om kärlek som aldrig rostar...
Som bara växer och växer. Till något väldigt stort och fint.
Men jag vet inte riktigt.....vet inte om vilken kärlek jag skulle skriva om- så jag skiter nog i det.
För det andra förundras jag över fenomenet, grabben, idolen, hjälten, skojaren och den allmänt härlige Justin Bieber.
Ja, jag tycker att han är allt det där.. En hjälte.
Det kanske är överdrivet..ser lite fånigt ut när jag skrev det nu, det lät bättre i huvudet..
Men vi kan i alla fall enas om att han är en fantastisk ung man!
Har lyssnat på honom i två och ett halvt år nu nästan så jag tycker mig har mer än rätt att kalla mig för en Belieber..

Och jag hoppas innerligt att han ska få fortsätta göra mer musik.
Nowhere but up. Det kan alltid bli bättre, vi kan alltid bli större.
Alltid finns det någon som behöver övertygas..
Och om det enda man kan dela med sig är kärlek så ska det göras.
För kärlek är det finaste vi har...

Inga kommentarer: