söndag, juni 03, 2012

Sommartider med uselt väder..

Jag har faktiskt tänkt släppa på pressen och göra detta till vad det blir.
Eller så får det bli vad jag gör det till. Hmm..ja, ni fattar!
Den som väntar sig bättre uppdatering här får snällt vänta lite till. Får se när jag kan komma igång på riktigt igen.
För tillfället är det så mycket annat som tar tid, tyvärr..men bara ni vet vart ni ska hålla koll, dvs här och här, så ska ni nog inte missa något.. Right?

Det är juni nu.
Och det händer så himla mycket saker hela tiden att jag knappt hinner med. Dagarna och veckorna bara springer iväg!
Igår såg vi kent på KB. Väldigt trevligt!
Nu däremot är det lite stiltje fram till Peace and Love i slutet på denna månad.

Och vad sommaren beträffar hoppas jag verkligen att förr förra förra veckan inte var allt.
Sedan mor & far kommit hem har vi bara haft skitväder.. Riktigt kallt. Pallar inte om det ska vara en likadan sommar som förra året..
Men så illa kan det väl inte bli, en gång till?
Nej..vi får se hur det blir! Medan vi väntar, längtar och hoppas på bättre tider får vi väl..lyssna på lite bra musik och peppa för de fina sakerna som ändå, förhoppningsvis ska hända!
Finns så mycket vackert att se fram emot ju..