fredag, juni 22, 2012

Fortfarande lite skum sommar..

Vet inte om jag är extra trög i år eller vad det är med mig...
På tisdag åker vi i alla fall mot Borlänge och årets upplaga av Peace and Love!
Åker först till Norrköping på tisdagen och mellanlandar där..sen vidare på onsdag.
Och ja, det kommer bli fantastiskt, det känner jag såklart på mig!
Och självklart längtar jag.
Dock undrar jag lite varför jag inte peppat mer... Vad beror det på? Som Marcus så fint påpekat för ett tag sedan har jag inte ens lagt upp bilder på DV för att ha som inspiration och pepp.
Nej..det har jag börjat med först idag. För att ni ska få se och bli avundsjuka... Det är faktiskt nästan så att jag blir lite avundsjuk på mig själv!!

Mycket fint kommer dit i år.
Många underbara artister. Anna bland annat... Ja, jag ska se henne!
Plus massa andra. Och jag hoppas innerligt att Rihanna tar sig dit. Då kommer allt att explodera...
Så jo, det finns en väldig massa att se fram emot!

Det finns dessutom mycket fint som redan har varit, men jag får väl skriva om det en annan dag.
Sommaren luras till och från. Varmt och vackert väder ibland och sen värsta regnovädret med åska och låga temperaturer.
Jag hoppas i alla fall att det blir hyfsat nästa vecka. Festival i regn är inget jag vill ha...
Och medan jag hoppas, väntar och längtar tänkte jag fira lite midsommar också!

Inga kommentarer: