onsdag, december 01, 2010

December

December nu..
Vilket betydde att jag packade upp min Sunes Jul/Sommar-DVD och kollade på första avsnittet innan jag begav mig till jobbet idag.
Det måste bli tradition!
Att jag sen råkade glömma att spela in Buffy var ju lite sorligt..hmm.
Så kan det gå!

Annars idag?
Kallt är här fortfarande och ska visst så vara ett bra tag till.
Vinter verkligen..men nu känns det lite mer rätt än den 22a november för nu närmar vi oss verkligen jul och då vill jag ha snö!
Däremot behöver det gärna inte blåsa och hålla på..men fin snö vill jag ha.
Allt rullar på här annars. Onsdag idag.
Och jag som gått runt och fått för mig att det är torsdag.. Alltså borde det vara fredag imorgon men så kul ska vi visst inte ha det?
Varför blir man sådär vilsen ibland?
Onsdag onsdag onsdag..
Antar att jag lärt mig lagom till jag ska sova!

Inga kommentarer: