söndag, september 05, 2010

Världens nyaste IKEA

Innan i veckan fick vi veta att Maria Smith och hennes kumpan i Mary Jane skulle hålla till på det helt nyöppnade IKEA här i stan.
Naturligtvis var vi tvungna att komma ut och titta, både på det nya varuhuset och såklart Maria & Victor.
Idag var dagen då vi åkte.
Tog bussen hela vägen och kom fram i tid för att hinna se oss omkring en liten sväng innan vi travade mot restaurangen där duon skulle hålla till.

Mat till Marcus och mig.
God mat och trevlig underhållning.
Jag tyckte att det var så fantastiskt att så hade jag kunnat tänka mig att ha det varje söndag.
Åka ut dit, äta gott och njuta av fin musik.
Vem ordnar det till mig?
Kanske får se till att fixa allt själv men det gör jag gärna om det blir så trevligt som det var idag.
Perfekt!

Annars idag har det inte hänt för mycket.
Igår firade vi Marcus och han fick paket. Himla trevligt!
Helgen har varit bra med andra ord, trots besök och magont.
Uppenbarligen kan inte allt vara superbra hela tiden, lite måste det kännas..
Men det är välså det är.
Livet!
Det gör ont ibland.

Inga kommentarer: