tisdag, september 21, 2010

Tisdag

Det roliga med Spotify just nu är att man kan se sina vänners profiler och spellistor också.
Riktigt kul! Tänk vad mycket "nytt och spännande" man kan hitta..och lyssna in sig på.
Sånt gillar jag.

Igår var det fotboll.
HIF mot Mjällby. Pappa kom på att han borde haft sin t-shirt som han fick i julklapp..
Fast han hade kanske fått skämmas med den på nu när HIF vann. Yes..så var det.
Och Malmö förlorade mot Djurgården!
Så underbart..
Far, bror, Peo och jag var på plats på Olympia. Kallt och regnigt..men en seger blev det.
Gött gött!

Idag har jag tvättat och softat. Känt mig lite seg, tur att det är sänggående snart.
Till dess dricker jag gott te och lyssnar på den fina musiken.
Vännen Emmy har en del spännande i sina spellistor och nyfiken som jag är måste jag kolla in allt!
Just nu är det Lene Marlin och det är ju inte fy skam. Och för det andra är Idol 2010 i full gång nu ifall ni har missat det.
Kul kul kul! Verkligen. Faktiskt. Jag menar det.. Jag kommer säkert bli frälst på någon i år också, det brukar ju bli så.
Verkligen!

Inga kommentarer: