måndag, augusti 16, 2010

Welcome home..

Det finns fortfarande mycket att skriva.
Tänkte ta tag i lite bildplock imorgon. Tror jag.. Jo.
Idag efter jobbet blev det lite handling och sen var jag så seg av mig att jag inte orkade med något mer.
Får väl försöka bli lite mer aktiv nu snart.

Men vad finns att begära efter första arbetsdagen efter semestern.
Då är allt lite vimsigt och konstigt..
Det känns dock bra att vara tillbaka. Allt blir nog som vanligt väldigt snart.
Bara vänta och se vad som händer.

En annan sak jag kan säga är att det är jobbigt när folk försvinner.
Bara sådär. Det är inte utan att man undrar vad tusan som har hänt..
Och har man väl börjat tänka får gullivern fnatt och man får för sig en massa konstigt, dumt och läskigt.
Än vet jag ingenting och jag försöker att inte tänka.
Vi får väl se vad som händer. Jag tänker dock inte sluta hoppas riktigt än!
För hoppet är det sista som lämnar människan och jag tänker inte ge upp nu.
Den som väntar på något gott..

Inga kommentarer: