måndag, augusti 09, 2010

This and that..

Jag har inte fått fram några bilder än men det kommer.
Just wait and see..

Nu i afton har vi nästan just petat i oss all mat.
Mycket och gott blev det, pizza från ett ställe här i närheten. Mumma!
Känner mig väldigt mätt och tillfreds just nu.
Funderar på vad jag ska göra av kvällen.. Det finns alltid lite olika alternativ men vilket är bäst?
Vilket kan bli roligast?
Det vet man kanske inte förrän efteråt..hmm, om ens då.
Jag vet i alla fall att jag är i gott sällskap om jag sitter kvar här.. Kvar med all musik.
För fortfarande blir jag så förvånad över detta väldiga överflöd.
Jag är verkligen helt mållös.. På ett fantastiskt underbart sätt!

Yes..
Så medan jag funderar lite till och tänker över mitt liv har jag i alla fall lite sällskap av La Roux, just precis nu!
And I love it.

Inga kommentarer: