tisdag, maj 11, 2010

Tisdag

Tisdag ja!
Och jag har en hel del att berätta... Fick in bilderna i andra datorn i förmiddags så det får väl bli lite sånt pillande nu snart.
Få fram allt!
Imorgon kanske..

På fredag tänkte jag simma i alla fall.
Imorgon ska jag trava lite. Både här och där.
Se vad jag hittar för något. Ska kolla in lite goda nyheter att förfriska oss med hade jag tänkt mig.
Sen får vi se vad det blir!

Jag tog en massa bilder så jag har en del att visa er..
I afton tar jag det lite lugnt med musiken.
Marcus har tittat på hockey. VM pågår ju för fullt!
Och förresten..påminn mig gärna när det sinar här. Nu har jag ju i alla fall lovat och det är bäst att skriva när man har allt i så färskt minne som möjligt.
Jag hade med den lilla blåa boken men skrev inte så mycket där..
Måste nog förresten köpa en ny bok snart, sidorna är snart slut i den blå. Och jag vill ju fortsätta skriva, om allt och inget.
Och helst lite oftare än vad jag gör...
Ska försöka komma ihåg det imorgon, att jag behöver en ny bok!

Nu däremot ska jag hälla i mig lite mer te och lyssna på den fina musiken.

Inga kommentarer: