tisdag, maj 04, 2010

Söta, lilla rara, underbara, oskuldsfulla Sara..

Tisdag.
Jag känner mig lite off, vet inte riktigt när det hände och när det ska släppa. Känner mig nästan lite spirituell och samtidigt helt å banan.
Vad menas med det?
Som om gullivern inte hänger med riktigt..som om den hittar på egna saker. Det känns faktiskt lite läskigt.
Det kanske bara betyder att jag borde resa mig härifrån och göra något annat.
Packa. Se på TV. Umgås..
Umkattas!

Ja, nåt sånt beror det nog på.
Vi får väl se..
Det visas visst fotboll nu så det kanske man kan se. Fotboll är aldrig fel!
Och för er som bryr er så har jag fått besök. En lagom dos/version som gör att jag faktiskt inte märker speciellt mycket.
Och jag klagar inte!
Hoppas bara det håller sig såhär.. Nu. Den här veckan. Den här tiden. Yes.

Och jag försöker att inte tänka så mycket. Det gick rätt bra i helgen, lite halvbra igår och nog..kanske inte så bra idag.
Och det är väldigt svårt att inte tänka när man springer på vederbörande.
Bara sådär. Just like that..
Difficult times are ahead, Harry.. Tiger!

Inga kommentarer: