måndag, december 14, 2009

Musikhjälpen 2009



Då drar vi igång igen!
Jag mitt nöt glodde på TV och strök medan dom låstes in i buren. Jag missade det!
Sent ska syndaren vakna.. Så är det väl?
Hur som så kommer hela den här veckan att bli crazy från och med nu.
Kommer jag att bli lika galen som förra året? Hmm..jag hoppas det.
Det är ju trots allt ett event som bara händer en gång om året och det är för en god sak!


Laleh gästar nu.
Henne får jag se igen på fredag. Sjukt underbart!
Jag tror förresten inte att hon är riktigt klok, men det gör ju inget när hon är så himla sööt.
Ska fortsätta med mitt te här och glo lite till innan jag beger mig till bingen för natten..



Kom igen nu!
Numret du skickar till är 72 999
Inled meddelandet med hur mycket du vill skänka 200, 100, eller 50 skriv sen låt, artist och motivering.

Inga kommentarer: