måndag, december 21, 2009

Julpyssel!

Det är väl inte meningen att folk ska må dåligt såhär i juletid?
Ändå gör dom det och det smärtar mig. Det är jobbigt..
Men oavsett hur mycket man sitter och oroar sig så finns det inte så mycket man kan göra. Som vanligt.
Bara att avvakta och vänta in tiden.
Jag hoppas bara att det får bli lite fint.. Lite lite.

Och om finaste kommer hem nu snart snart så får jag väl se till att ordna nåt.
Efter alla helger. När jag vet lite hur landet ligger.. Man kan inte göra allt men man kan göra något och detta något kan vara ack så viktigt!

Se bara på Musikhjälpen förra veckan. Hur vi alla hjälptes åt och samlade ihop över 5 miljoner.
Galet.
FANTASTISKT! Mmm.. Verkligen.
Så alltid finns det något att göra. Icke att förglömma..när allt känns lite rörigt.

I afton har vi dock klätt granen äntligen, pågen och jag.
Den är så fin. Julkänslorna börjar smyga sig på. Allt är inte helt svart och läskigt, än finns ljuset där..

Inga kommentarer: