tisdag, september 04, 2018

I said hi

Jag har landat i sängen nu och ämnar sova snart.
Har haft en envis huvudvärk hela kvällen så lite sömn kanske kan jaga bort den..

I övrigt rullar det på här. Dagarna och veckorna swishar förbi.. Valvecka nu. Glöm för tusan inte att rösta på söndag!! Viktigt viktigt viktigt.

I söndags snubblade jag förresten över lite ny och fin musik.
Bara sådär! Såg en grej på Instagram som verkade spännande och hux flux var jag helt såld. Lyssnade en väldig massa igår. Så fint så fint.
Det jag hittade och föll för var Amy Shark, som hon kallar sig som artistnamn.
Australiensiska som släppte sitt debutalbum för bara några månader sedan.
Lite singer-songwriteraktigt. Sånt där som jag gillar..
Delar med mig av en av hennes videor så får ni själva lyssna in er. Hoppas att ni kanske ska tycka om det.

Själv ska jag bege mig till drömmarnas land nu. Imorgon är en annan dag och jag vill gärna vara något sånär pigg.. God afton, god afton!


Inga kommentarer: