måndag, juli 16, 2018

Hej hej, hallå bloggen!

Det är visst nån som är tillbaka...
Wow vad lång tid det har gått och wow vad jag har saknat detta.
Att skriva..
Det har inte blivit så mycket av den varan sedan Blogger bestämde sig för att lägga ned sin app.. För det är ju så nu för tiden, allt ska fixas med appar och en ska kunna göra saker på språng, allt ska vara så mobilt och lättillgängligt..

Jag tycker faktiskt att det är rätt smidigt att skriva från mobilen också. Den har jag dessutom trots allt med mig.

Mycket vatten har runnit under broarna sedan jag skrev sist.
Jag borde skriva om alltihop men det skulle bli så väldigt mycket text för er..
Tillökning i familjen sedan sist består i alla fall av en till katt- vid namn Jenssen och en systerson till Marcus. Och såklart även till mig, men kanske mest till Marcus, det är ju hans syster..
I alla fall, en fantastiskt fin liten påg vid namn Aron. Jag har blivit moster!

Inga kommentarer: