måndag, november 09, 2015

November 13, 2015

På fredag händer det grejer vill jag lova.. Då släpper mina båda favoriter Anna Ternheim och Justin Bieber sina nya album. Gissa vad jag kommer att göra hela eftermiddagen?
Jag har blivit bjuden på fantastiska smakprov från båda två och jag längtar så oerhört mycket.
Det var länge sedan någon av dom släppte nytt, album, så jag känner mig något svältfödd.. Det ska bli fantastiskt med så mycket nya låtar att lyssna på.
Musik är som ni, kanske, vet en väldigt stor del av mitt liv. Och när favoriterna släpper nytt....ja då pirrar det lite extra i magen!
Jag har förresten redan köpt biljetter till en av Annas spelningar nästa år. Det gäller att hänga med..

Dessutom på fredag ska vi äntligen på konsert igen. Nicole Saboune släppte också nytt för ett tag sedan och nu är det dags att återse henne.
Jag vet på förhand att det kommer att bli kanonbra!
Så fredag kommer att gå i musikens tecken och ingen kan vara gladare än jag.
Just nu önskar jag bara att tiden ville gå lite lite fortare...

Inga kommentarer: