söndag, oktober 04, 2015

Söndag

Vi har just sett klart andra avsnittet av Bron. Så många frågor.
Så mycket spänning. Oj vad jag längtar till nästa avsnitt..
Det är fantastiskt så bra denna serie är. Vi har följt de andra två säsongerna och har väntat ihärdigt på den här omgången.
Det är riktigt roligt att det är tillbaka nu!




Helgen i övrigt har varit fin.
Vädret är fortfarande jättehärligt och igår när vi var i Lund och hälsade på min kusin med familj satt vi ute hela dagen.
Tänk så härligt! Jag satt och nästan svettades i solen..
Det var en mysig dag när vi firade mitt kusinbarn Neos treårsdag.
Dom har alltid sådan tur med vädret, vi kan alltid sitta ute och njuta av fin sol. Hur kan det bli så?
Jaja..ingen av oss klagade.
Solen sken från en klarblå himmel.
Man blev glad!
Bilden på luftballongen tog jag när vi åkte hem..

Idag har vi följt Spring hela dagen.
Våra favoriter Emelie och Andreas gick vidare i semifinalen igår. Vilken lycka!
Nu är det full fart mot finalen på lördag..
Tänk att det, imorgon, redan gått två veckor sedan jag blev klippt av Andreas..
Nu däremot ska vi ta och knyta oss. Imorgon är en annan dag.
Härmed önskar jag godnatt!

Inga kommentarer: