torsdag, september 17, 2015

iOS9

Jaha såg ni Apples event nu förra veckan, eller?
Ifall ni råkade missa det kan ni kika in här: Apple Event september.
Och ifall ni struntar i vilket så ja..strunta i att kolla.
Idag, eller var det kanske redan igår, kom den nya uppdateringen av mjukvaran.
Jag installerade min i förmiddags. Det blir nog bra det där..

Och jo som jag kanske skrev här, eller var det bara på alla andra ställen, satt jag bänkad under hela eventet. Mer eller mindre.
Såg till att ha maten fixad och satt här och glodde. Marcus jobbade lite sent just den dagen så jag hade i alla fall något att roa mig med..
Jag tycker inte att jag är så nördig men ibland så, då kryper det visst fram ändå. Jag är ju trots allt ganska nyfiken av mig..

Allt var ju inte superintressant men men..alltid lär man sig ju något.
Vad tycker ni om det hela? Gillar ni ens Apple?
Ibland får jag för mig att jag inte alls gillar dom..deras sätt att vara, att försöka "tvinga" alla att använda deras produkter och så vidare. Men jag antar att det är sådär för alla företag?
Alla vill väl att just deras saker ska användas. Vore lite konstigt annars..det kan jag ju hålla med om.
Och trots allt så gillar jag min telefon och min iPad.
Jag använder ju båda väldigt flitigt.
Dessutom har nästan hela familjen/släkten iPhone så det känns ju ganska smidigt, på något vis.

Jag antar att vi helt enkelt gillar äpplen..

Inga kommentarer: