tisdag, februari 04, 2014

Obviously

Imorgon väntar Matesfika igen.
Känns lite som en evighet sen senast.. Antar att det var det också?
Det har i alla fall inte blivit något av den varan sedan nyår och eftersom Marcus och jag inte varit med på någon spelning sedan den 20e december har vi således inte sett en enda mate sedan dess...

Oerhört sorgligt men sant!

Jaja, imorgon ändrar vi på det. Äntligen!
Det blir fika och middag som vanligt. I den ordningen. Som vanligt.

Har bokat bord på Pitchers efteråt, för middagen. Det kommer att bli nice, dom har galet god mat där.. Längtar dit. Haha.

I övrigt har jag hakat upp mig på den brittiska serien Sherlock.
Förstår inte hur jag kunnat missa den innan..
Bättre sent än aldrig, antar jag!
Jag älskar brittiska serier..dom är så...brittiska. Tycker att det är underbart.

I övrigt får vi se vad veckan bringar oss. Alltid händer väl nåt, förutom det som redan är bestämt..
Det är trots allt bara tisdag ännu. Och innan vi vet ordet av är det söndag.

Inga kommentarer: