söndag, december 22, 2013

Believe Movie

Ledig!
Nu är det jul och sånt..då är jag ledig.
Jobbade sista arbetsdagen i fredags.
Paella, sangria och gott snack hos päronen mina tillsammans med bror igår. Mysigt!
Men man äter ju mer än vad som är nyttigt..men men wth det är bara jul en gång om året.

Senare idag åker vi till Norrköping.
Firar jul där i år!
Ska bli fint att komma bort lite. Se nåt annat, bara slappa. Mysa.

När jag kommer hem sen måste jag se till att komma till en biograf också.
Får väl gå själv och bara skämma bort mig med gottigheter.
Believe Movie hade premiär i torsdags. Lite sorgligt att jag inte sett den än men man kan inte få allt..
Hur som helst så ska jag se den på bio. Missade att se Never Say Never på bio men detta ska jag få till, som den Belieber jag är!

Inga kommentarer: