onsdag, augusti 17, 2011

Känn peppen!

Ligger redan i sängen och funderar på livet.
Känns bra att vara här så "tidigt" trots allt!
Vi har sett på fotboll..Malmö förlorade. Då blir man alltid glad!
Trist för dom kanske och för den svenska fotbollen i sig men ja..så kan det gå.

En anledning till att jag tänkt knyta mig såhär pass tidigt är att jag faktiskt tänkt bege mig till Filborna imorgon. Jag känner mig faktiskt peppad och redo! Inte värt att det går för lång tid heller så jag glömmer bort allt vettigt som Sara lärde mig igår.
Ja..alla tjejer jag har nåt att göra med heter tydligen Sara. Lite tjatigt och något skumt men väldigt lätt att komma ihåg å andra sidan! Så jag får väl vara glad för det lilla..

Nu väntar jag bara på sällskapet så är jag redo att sova sen!
Barca spelar snart men det har vi tyvärr inte tid att se. Ska man ta tag i sitt liv är det bäst att vara utvilad!

Inga kommentarer: