tisdag, oktober 26, 2010

Bra minne man har..

Fantastiskt!
Ibland förvånar man verkligen sig själv..
Häromdagen såg vi Beck på TV..en från 2006, tror jag, och ingen av oss mindes slutet eller vem mördaren var.
Hur kan sånt komma sig..? Det tog ett bra tag innan vi fattade hur det låg till..

Idag innan jobb såg jag ett inspelat House-avsnitt och det var inte förrän långt in på eftermiddagen, mitt när jag stod och jobbade, som jag kom på att jag sett det avsnittet innan.
För ca ett halvår sedan. På Canal+.. Jag råkade kolla på ett avsnitt i förtid, vilket inte alls var så bra egentligen. Men men..
Varför är man så glömsk?
Inte för att man kanske ska fylla hjärnan med filmer och serier och allt man ser men lite finns väl ändå lagrat där?
Hmm..tydligen inte.
Ibland förvånar jag tillochmed mig själv..

Inga kommentarer: