torsdag, juli 08, 2010

Ditt och datt..

Snart tedrickande och sänggående här. Dock inte samtidigt..
Tänkte hinna med att klottra lite om måndagens begivenheter.
Jag fick haka på till Sofiero och gå på konsert! Med finfint sällskap också.. Yes.
Mor, far och Peo hängde med och jag såg många trevliga ansikten innan vi slutligen hamnade långt fram inne i VIP-fållan.
Haha!
Jojo..så går det när pappa slår på stort och köper fina biljetter.
Så vi stod bra & åt och drack trevliga saker.
Vädret var helt okey också!

Vad vi såg?
John Fogerty. Jag kom med lite på ett bananskal men det var trevligt!
Trots att jag inte kunde så många låtar eller nånting..men en del har man ju hört.
Vi stod förträffligt och njöt allihop.
Rätt blandad publik också.. Det var kul att se!
Tog en del pics och nån film som lär hamna nånstans nån gång. Nu snart när vädret blir sämre och tillåter mig att sitta inne.. Haha.

Annars?
Jag känner mig sjukligt trött så jag softar med lite Jayhawks. Dom är så mysiga..
Snart sova sova.
Förresten blev det inte Villa som gjorde mål igår..men det visste ni säkert redan.

Det var ju Puyol! Haha.. Grymt, sa grisen!

Inga kommentarer: