torsdag, augusti 16, 2018

Ljudböcker och podcasts

Jag vet inte varför men ibland känns det som att jag är lite efter i vissa avseenden.. Att blogga, var en sådan sak.
De flesta andra höll på rätt länge innan jag startade. Trots att jag älskar att skriva och dela med mig.

Ljudböcker och podcasts är en annan sådan sak.
Vet att Marcus har pratat med mig om att lyssna på både det ena och det andra men jag har inte riktigt lyckats komma dit..
Ljudböcker var jag ganska insnöad på förra året, lyssnade på böcker av Jo  Nesbø och Jon Ajvide Lindqvist. Sådana där läskiga böcker ni vet..
Sedan kom jag visst av mig. Mina fria månader med BookBeat gick ut och jag kom mig aldrig riktigt för att förnya.
Och så nu i år, för bara någon månad sedan har jag engagerat mig ordentligt i poddar.

Min kära vän Sara är bland annat med i en- hon tillhör gänget i 
Nördliv .
Dom har jag lyssnat lite på men för tillfället är jag helt inne på Creepypodden. Det är verkligen en podd för mig.. Kanske inte helt nyttig alla gånger men väldigt spännande och underhållande.
Vi får väl se vad jag snöar in på härnäst men det känns skönt att ha hittat något att sysselsätta öronen med medan jag åker buss/tåg och som inte är den vanliga musiken. Även om den såklart också finns kvar.

Vad lyssnar ni på? Har ni några roliga tips?
Berätta gärna!
Med önskan om en fin torsdag till er.
So long!

Inga kommentarer: