lördag, februari 27, 2016

Lördag.

Lördagsölen är på väg att slinka ner nu!
Vi har haft en produktiv dag. Städat hela lägenheten, ordentligt.
Det känns bra!
Jag kan väl inte påstå att jag varit speciellt mycket piggare idag..men men.
Imorgon händer det i alla fall roligheter så jag ska nog kunna bli lite piggare snart. Ut på äventyr!

Vi har handlat och tittat på Melodifestivalen.
Avslutar med lite 30 Grader i februari. Älskar den serien!
Något ska man ju roa sig med..
Vet inte om Mellon var så roande..tycker mest att det är lite larvigt. Det enda som varit roligt hittills var när Oscar Zia gick till final förra veckan, med en låt som Maria Jane Smith och Victor Thell har skrivit, tillsammans med Oscar själv.
Det var kul!

Får se om jag hinner ändra uppfattning till finalen. Visst, det är bra underhållning men all musik är långt ifrån bra..ibland får jag rysningar så dåligt jag tycker det är. Men visst- smaken är som baken..delad!
Nu däremot ska jag smaka på något annat gott..min engelska öl.
God natt Sverige!

Inga kommentarer: