onsdag, april 30, 2014

Valborg och helg igen!

Valborg ja.
Vi har just vinkat av Luis. Marcus arbetskamrat. Före detta, dom jobbar inte på samma ställe längre men men.
Vi hade en trevlig middag med gott snack och god mat.
Jag hade inte träffat Luis innan men hört en del om honom.
Det kändes fint att äntligen få träffa honom och få bilda sig en egen uppfattning.
Han var en härlig prick och det är alltid kul att träffa nytt folk som man klickar med.
Att få vidga sina vyer och ta in nya människor i sitt liv.
Jag antar att det är sådant som berikar en. Att man vågar vara öppen.
Jag tycker på något sätt att jag blivit bättre på sådant på senare år.
Tror att man behöver få nya perspektiv och infallsvinklar.
Och nya vänner är väl aldrig fel?

I övrigt känns det skönt att nu vara ledig ett tag igen. Känner mig riktigt bortskämd med dessa korta veckor. Kan det inte vara såhär alltid?
Jag hade inte klagat..
Efter en kort men intensiv vecka och en fullspäckad eftermiddag/kväll ska det bli skönt att snart få krypa till kojs.
Antar att jag känner av all god mat och dricka.
Imorgon är en röd och ledig dag. Då blir det grillning och fotboll hos päronen mina så jag antar att jag bör springa till sängs nu..
Hoppas att ni också har haft en fin Valborg och att ni firat lagom och inte ramlat in i någon brasa..
Hej och välkommen våren!

060

Inga kommentarer: