torsdag, januari 26, 2012

Tänk så fort allt vänder..

Men oj så bra det där gick då! Är faktiskt lite stolt över mig själv..om man nu får säga så i dagens samhälle, men det är jag faktiskt.
Jo jag fick ju till den där träffen. Ibland förvånar jag mig själv lite med vilka roliga påhitt jag kommer på men det är ju kul när saker blir som man hoppas också! Och bättre ändå..
Egentligen vet jag inte riktigt vad jag hade väntat mig.
Var lite nervös för att allt skulle bli helt jättekonstigt och att hon inte ens skulle dyka upp, i värsta fall!
Men det gjorde hon. Upptäckte, igen, för det andra att vi är ungefär lika långa..korta. Inte ofta det händer, alla andra brukar alltid få titta ner på mig..& jag upp. Skönt med nån i samma längd!

Fika på Mezo. Mitt hak ju, finns det nåt bättre? Förutom att där är lite väl mörkt så är det väldigt mysigt. Och man får alltid för mycket att äta.. När ska jag lära mig det? Söta flickan var förresten där & expedierade oss. Trevligt återseende, glad tiger..
Hur som helst så blev det en väldigt trevlig fika! Mycket att peta i sig och mycket att prata om.
Tusan vad vi pratade faktiskt. Trodde som sagt inte att det skulle bli så lätt men det mesta flöt på. Kanske för att vi hade en hel massa år att berätta om men ändå..
Och nu när allt gick så bra och vi båda verkade tycka att det var himla trevligt tycker jag att vi bör göra om det inom en inte alltför lång framtid.
Tror att det fortfarande finns en massa att upptäcka där..

Här hemma har det sen ätits, lite mer, och nu är det snart dags att krypa till kojs.
Snart helg och konsert som stundar. Sounds.. Jag längtar!
Detta har varit en väldigt trevlig vecka på alla sätt och vis so far och jag antar att helgen kommer bli awesome den också & bästa sättet att peppa inför den är nog med lite sömn..
Så god afton från en väldigt nöjd och glad liten tiger!

Inga kommentarer: